Alla inlägg under februari 2013

Av heaven95 - 23 februari 2013 17:13

Alkohol  ja,sprit kan vara gott och det är kul om man dricker rätt mängd. Men fyfan vad allt kan gå fel om man dricker för mycket. Det kan hända så mycket särskilt för tjejer,så va aldrig ute och drick ensam. Det kan gå riktigt illa.

Sen finns det ju fler nackdelar typ att man skadar kropp,hjärna osv.

Men det jobbigaste är fan baksmällan.Man dricker har skit skoj kommer hem eller lägger sig någonstans och somnar. Och så vaknar man fyfan..haha man mår illa och vill spy och vill bara ligga i sängen hela dagen. Man tänker varje gång aldrig mer, jag ska sluta dricka men nästa helg är man igång igen.

Men som jag skrev innan drick aldrig ensam för träffar man fel personer då så kan det gå illa,och försök tänka på vad du gör ( inte helt lätt men) för man gör ofta saker som verkligen ångrar efter.

Tack och hej!

Av heaven95 - 17 februari 2013 20:14

Ja,Joel Johansson,Jens Ullberg,Nisvet (stavning) aa osv..

Tjejer verkar inte förstå att dom är vanliga människor. Okej man kanske gillar det dom skriver man kanske tycker dom ser bra ut men vissa tjejer skulle kunna göra vad som helst för dom och jag fattar seriöst inte det. Jag vet inte om Joel bloggar längre men jag följde hans blogg iallafall och han är bra men ärligt tjejer.Vissa av er är ju bara äckligt överdrivna.

Av heaven95 - 15 februari 2013 00:33

Det suger! Det är alltid nån som blir sårad...jag kan ju säga att jag är sjukt avundsjuk på er som har ett riktigt bra förhållande som hållt flera år.Men det är ärligt talat bättre att vara singel,kunna hålla på lite hur man vill och måste inte tänka på att man har kille hela tiden.Jag vill ha ett förhållande och har haft chansen allt för många gånger men jag har alltid förstört det.Jag har aldrig brytt mig när det gått åt helsike förutom sista gången.Jag älskade verkligen den killen och vill verkligen ha tillbaka honom men han har hittat ny nu tyvärr...det verkar som jag kommer förbli singel men det kanske inte vore så dumt ändå..

Av heaven95 - 14 februari 2013 12:45

Okej nu måste jag fråga,varför är man töntig om man är över 15 och är oskuld?

Seriöst du är 15 år?! Och folk som är runt 12-13 när dom blir av med oskulden är ju bara vidrigt. När man är 12 ska leka fortfarande inte knulla runt.Men jag tycker inte att tonåringar ska känna sig pressade till sex. För det är ofta så att nästan hela klassen har haft det men inte du då måste inte du skynda iväg och knulla första bästa. Du måste inte vänta på den rätta eller tills bröllopsnatten men vänta tills du är redo och verkligen vill.

Av heaven95 - 13 februari 2013 22:11

Det suger verkligen när man gör något sen en sekund senare ångrar man sig men då är allt redan förstörd.

Det händer mig alldeles för ofta.Jag borde verkligen tänka innan jag gör något. Jag förlora två av dom viktigaste personerna i mitt liv för att jag skrev utan att tänka. Jag tryckte på skicka och ångrade mig direkt där efter men då var det tyvärr försent. Det har gått ett halvår ungefär och det är fortfarande inte bra mellan oss.

Så tänk innan du gör det!

Av heaven95 - 13 februari 2013 14:08

Jag är inte mobbad och jag har många kompisar men jag känner mig ändå så ensam. Jag förstår inte varför och när jag faktiskt är ensam så mår jag dåligt det känns som jag har en stor sten i bröstet och jag jag känner en saknad efter något men jag vet inte riktigt för vad. Och det där med kompisar jag har iallafall över 10 som jag vet att jag kan prata med. Men det känns alltid som att dom egentligen inte vill...jag kan inte vara ensam om att känna såhär. 

Av heaven95 - 12 februari 2013 16:37

Okej,vad är det för en sjuk idé. För dom som inte vet vad barbie diet är för något,det går ut på att man bara äter rosa saker och kollar man  på tex bloggar när tjejer har skrivit om det så säger dom att man kan äta lax,gelehallon och RÅ KYCKLING.. tror ni verkligen att ni kommer må bättre om ni äter så. Varför har alla tjejer sånt tryck på sig att dom måste vara smala..tro mig det finns inte många killar som tänder på tjejer som ser ut som pinnar. Just barbie dieten går väl inte direkt ut på att bli smal men jag är så trött på alla tjejer som bantar när dom är 12-17 år. Ni är fina som ni är och vill ni gå ner i vikt är bra och träna istället för att svälta er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards