Alla inlägg under mars 2013

Av heaven95 - 12 mars 2013 22:22

Okej killar,sluta be tjejer skicka nakenbilder till er!

Okej det finns säkert många brudar som gör det också och ni får la göra det om ni vill jag bryr mig inte.

Men killar verkar tro att bara för man har stora tuttar tex så vill man visa dom?

Vafan är det eller? Alla tjejer vill inte skicka sån skit acceptera det bara!

Jag är så trött på killar som tror att tjejer är nåt jävla sexobjekt,skärp er!

Pusshej!

Av heaven95 - 3 mars 2013 14:28

Okej killar jag måste berätta en sak för er,bara för att en tjej är sur så har hon inte pms.

Jag är såååå jävla trött på allt tjat om det där. Man är i skolan är lite sur så ska varenda kille komma och bara har du mens eller?

Asså vafan tjejer kan också vara sura annars? Och om man har pms så ska ALLA komma och klaga på att man är sur,låt mig vara ifred och tjura istället då jag blir inte gladare för att ni påpekar att jag är sur.Det är sjukt jobbigt att ha mens och pms men det kan ju inte killar förstå tyvärr...

Tack och hej!

Av heaven95 - 2 mars 2013 18:24

Hejsan hoppsan!

Jag HATAR killar som faktiskt tycker att tjejer är sexobjekt.Som helt plötsligt bara bestämmer att du ska suga av mig.

Man bara öhm jaha?

Vad är det för fel på er? Tjejer kan iofs tända på det i sängen att killen är dominant eller ja finns väll människor som gillar det jämt men ändå. Killar skärp er förfan! Tjejer är inga sexobjekt dom har också känslor...

Tänk lite!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards